Post by perbsuselrecom on Feb 8, 2022 4:18:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Robots. PvP Robo Krig spel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Robots. PvP Robo Krig spel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många nycklar hacka ▞▞▞
▞▞▞ War Robots. PvP Robo Krig spel 2022 version ▞▞▞
Jag har alla spel som det finns två typer av valutor för det betyder att en valuta är jävligt svår att få tag i.. men! Så klart kan man köpa den, alltså de "bra vapnen" kostar pengar.. och man vill inte köpa saker i spelet när man än får kolla på flera annonser hela tiden.
Skjuta andra
Det är väldigt roligt super super roligt spel 5 stjärnor Jag skulle ge det sex stjärnor om det var en grej. Ibland kan låsningen vara knepig om två robotar är för nära varandra, det gör det väldigt svårt att välja det mål du vill ha ibland, men det är fortfarande ett fantastiskt spel, jag känner att det ibland beror på att jag inte är tillräckligt nära mitt mål.
Detta skulle vara ett bra spel till kvällen, en 5-stjärnig om allting kostade en arm och ett ben 4 det. Och Du R able 2 får guld och silver och föremål som behövs ganska 2 nivåer upp och uppgradera nödvändiga vapen och mekanik. Jag är ledsen, jag kommer att ha 2 radera det här spelet helt.
Efter att ha spelat ett tag måste du nästan använda pengar för att vara konkurrenskraftig och väntetiderna är löjliga, du skulle tro att de skulle vilja att du spelade mer. Jag fixar för att ta bort detta men gör vad du vill
Bästa
Om det här spelet inte hade så stor skillnad mellan betalande spelare och gratisspelare skulle det vara mycket bättre. Kostnaden för saker i spelet är galen. Människorna som fyllde år för att spela det här spelet måste ha spenderat 1000 dollar på att spela. Jag har spenderat förmodligen $100 för att ha en anständig chans mot andra spelare. Det är ett roligt spel och allt annat än så kostar det mycket pengar.
Jag ger det fyra stjärnor av en anledning. Det är verkligen det bästa robotspelet som finns, men om du vill tävla måste du spendera minst $250 till $500 i månaden. Jag spelade det här spelet kort efter att det släpptes och det var fantastiskt. Efter 2 år handlade det om hur mycket du kan spendera. Jag har varit borta från det i 2 år nu och kom tillbaka och de har kommit på fler sätt att ladda dig för att spela. Du kan ha kul för under $200 men så småningom kommer du att bli frustrerad och sluta. Hela min klan slutade pga
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Παιχνίδια παζλ wdpp
Spelet i sig är ok. Jag sätter det till fem stjärnor om de löser problemet att om du får ett högt kd-förhållande kommer du att betala för att vinna lobbyn vilket gör det omöjligt att vinna
Det är ett ganska fantastiskt spel och det är gratis... Edit:. Det här spelet VAR fantastiskt...nu är det för många saker som händer. Alla gamla robotar är värdelösa och robotarna du måste betala för har blivit överdrivna. Jag såg ett helt lag bli utplockad av 1 Fafnir... löjligt.
Det är uppenbart att det är väldigt lite omsorg om paritet. Jag gillar genren krigföring och jag gillar robotarna. Uppgraderingar är för långsamma. Uppdrag är rutinmässiga, vardagliga och repetitiva. Uttryckt oro genom verktyg i spelet om paritet, teaming och riktlinjer för uppdrag. Alla problem stängdes och jag blev tillsagd att gå till ett annat forum. Letar fortfarande efter en anständig konkurrent till detta spel som bryr sig mer om spelarnas upplevelse än hur mycket mynt de gör. ... och genom svaret läser de inte dessa kommentarer.
Saknar balans. Betala upp och vinn enkelt. Tycker det är svårt/tråkigt att spela mot premiumvapen/robotar
Ganska roligt spel, betala för att vinna och några hackare. Annars tycker jag att spelets universum och berättelse är riktigt cool. Jag gillar också robotarna och vapnen.
det här spelet är fantastiskt och allt och jag älskar en jämlik kamp, det finns nästan inget sätt att slå någon som har spenderat pengar i spelet, så det är en sorts p2w, även om jag inte säger att detta är ett dåligt spel, jag trodde bara att det kunde vara ett lite mer rättvist när det gäller att spendera pengar.
War Robots Multiplayer Battles Екшън zos
Är k
Jag skulle säga att detta är ett bra spel med ett bra koncept, lek, trådlös anslutning. Det enda problemet är att inte kunna få tillgång till gratisannonser och att det ibland uppstår tidsgränser. Totalt 85/100
Jag ser var det är 100 procent lön för att vinna eller tröttna på spelet och sluta spela eftersom du så småningom och alltid sätts in i spel där din robot är ingenting. allt de vill är att de som spenderar pengar ska spela spelet. det är gratis att ladda ner men inte gratis att ha en trevlig tid. fixa ditt spel jag har funnits mer än en gång till och med spenderat flera hundra, det har inte ändrat ditt spel suger och jag kommer inte att spela det längre. mitt råd till nästa person är att gå vidare och hitta ett annat spel än det här!
Jag älskar spelet
Det här spelet suger, jag slösar massor av pengar på det här spelet, det är bara ett slöseri med pengar och jag fortsätter att krascha och ibland fungerar inte mitt internet, sen blir jag dödad senare, då är matchen över och min liga går ner, det är bara en slöseri med tid fixa det. som $5 för ett robotnamnskal eller en skorpion med bra vapen och $40 till 80 en titan om du fixar det kommer jag att ändra min kurs
det är ganska bra, men det här spelet är lön för att vinna. ibland skulle jag spela detta i ungefär tjugo sekunder och sedan förstörs mina robotar.
Det är roligt när man festar y
Lönsam lön för att vinna så kosta över $500 för att få en trevlig spelupplevelse. Mycket roligt spel som förstörts av fuskare och riggat lotteribytesystem. Spelet släpar, har flera olösta buggar och är gjorda av ryssarna.
Spelet är bra. Problemet med spelet är designen för köp i appen. Det är så komplicerat med flera typer av valutor. Det värsta är att även när du köper valuta kan du inte köpa de flesta robotar eller föremål, det är ett lotterisystem. Ja, du spenderar dina pengar för chansen att vinna en vara! Du fortsätter att spendera pengar på ett missbrukande lotterisystem som fortsätter att ge dig upprepade värdelösa föremål. Det har blivit en fallgrop för pengar utan några riktiga belöningar för att spendera! Klassisk utvecklare girighet!
Produktionen av spelet var/är ett riktigt företag. Insatsen är lovvärd. Att döma av den oändliga pressen för $ under ett besök på sajten verkar det vara ganska dyrt. Som en ivrig spelare blir det med tiden uppenbart vilka spel som skapades av en kärlek till skoj och spelupplevelsen, som råkar generera vinst. . och vilka som gjordes för att generera vinst med spelupplevelsen sekundär. Dessutom är vissa mech$ i princip obesegrade. Ingen spelar för att vara målträning.
Jag tycker om spelet, men jag önskar att det var lättare att få nya robotar, jag måste vänta längre för att få en ny robot eller köpa roboten.
Har spelat i flera år nu och älskar varje uppdatering. Mycket konkurrenskraftigt pvp-spel med massor av uppgraderbara robotar och vapen. Du kan välja att spendera pengar i spelet och ibland till din fördel, men det är det fina med demokrati och kapitalism. Jag jobbar för mina pengar och kan spendera dem på vad jag väljer.
Om du planerar att få det här spelet att betala för att vinna, fixa det faktiskt i appbutiken. Andra spel har en verklig funktionell butik medan det här spelet älskar att ge mig fel 6 som talar om för mig att jag måste fylla i ett formulär. Själva formuläret är för kort som inte lösts in trots att jag redan hade kortet i innan köpet.
Det är bara inte kul när du börjar spela det mer. Lönen för att vinna spelare finns överallt. Du kan gå och det blir en ett mot en och någon kille kommer bara med något som ser ut som en transformator och du kan inte göra någonting
Mycket bra spel skulle rekommendera det. Den har bra mekanik bra grafik. Men det är ganska lönt att vinna om du inte har mycket tid att mala det här spelet, jag skulle inte få det för om du inte har den tiden kommer du att bli överkörd av folk som betalar för att vinna
Bra spel men väldigt p2w och matchmaking inte bra ni förlorar alla matcher om ni inte går ner till en annan liga och även då kommer ni förmodligen att förlora eftersom p2w i det här spelet är galet, du kan få saker som normalt tar över en månad att få för 10$ eller mindre och varje dag får du 1$ erbjudanden dagligen för saker som tar över en månad att få, spela inte om du inte planerar att spendera mycket pengar för efter att du börjat p2w och du slutar förlora varje match P2W ÄR PÅ EN HELT ANNAN LIGA
VARNING- TANKERS- FUCKARE- MALWARE... Wi-Fi FUNGERAR INTE MED DETTA SPEL. KISSAR DIN DATA HEJDJ. Värsta LAG av något spel som någonsin skapats. LAG LAG LAG. EXTREM FÖRSÄLJNING. TRÖG OCH GLITCHIG. SPELET ÄR FULLSTÄNDIGT OSPELBAR VID DENNA PUNKT. ÖVERHETTAR TELEFON TILL FARLIGA NIVÅER. FRYSER SKÄRMEN. I SPEL ÄR ANNONSER INTE FUNKTIONELLA. KUNDSERVICE ÄR ETT SKÄMT. SLUTA INTE DIN TID ELLER PENGAR. VARNING MALWARE VARNING *Uppdatering: alla 5-stjärniga recensioner för detta spel är köpta från Indien- Heads Up!!!!!!!!😡😡😡
Funkar inte på min galaxy s20ultra
Detta är ett riktigt coolt spel! Grafiken är bra, och robotarna är riktigt roliga att uppgradera och använda. Bra multiplayer-servrar där du kan testa dina robotar. Jag skulle rekommendera detta spel!
Det är tråkigt att utvecklarna har så illa nerfådd de äldre robotarna att man inte ser dem på slagfältet längre. Häromdagen såg jag faktiskt en inkvisitor. Jag har inte sett en av dem på 8+ månader. Och självklart blåste jag bort honom utan att svettas. Jag har sålt alla mina originalrobotar eftersom de bara tar upp utrymme och värdefull valuta som jag skulle kunna använda för att maximera mina andra bots. Smh
ABSOLUT FRUKTANSVÄRT! Det här spelet är så Pay To Win att du kan spendera tusentals dollar och du skulle vara en anständig spelare. Matchningen är absolut BS, vilket gör att en helt ny spelare slåss mot veteranerna med de bästa rivbotarna! Åh, kistorna är riggat😠.Om du har mycket pengar du behöver spendera, spela det här spelet💵💵💵💵. De kommer att släppa nya bots och vapen bara för att Nerf det en vecka senare. Bry dig inte heller om att försöka göra framsteg utan att betala, dess bara värdelös😔.Om jag kunde ge negativa stjärnor skulle jag göra det.
Behå. Men sluta vara galet girig, det är ett mobilspel.
Det här spelet är riktigt roligt. Det enda jag skulle ändra på är hur svårt det är att slå folk som köper specialpaketen.
Det syns en bild i 0,5 sek i början sen blir det svart och inget händer
Ser ganska coolt ut, jag kanske bara gör en youtube-video om det
Jämfört med de flesta mobilspel är det här spelet perfekt men det är inte mycket av en bedrift med tanke på att de flesta mobilspel är skräp. Om du gillar pvp kommer du förmodligen att gilla det här spelet, grafiken är bra, striden är tillfredsställande och kontrollerna är lika bra som din Gunna får med pekskärm. det finns vissa bots och vapen låsta bakom betalväggar men du kan slipa och vara lika konkurrenskraftig som människor som spenderar pengar. Men det är en GRIIIIINND!!! Jag slutade spela det men det var kul ett tag.
Roligt som fan
Kan aldrig flytta kan inte mål. Och så fort du kan spränga... Det brukade vara roligt nu är mer än hälften av spelarna hackare.. de dödade spelet
Det blir tråkigt efter ett tag 😑
Spelet har kommit ur balans. Det brukade vara roligt nu, det är bara ett par övermannade bots varje match som förstör alla på några sekunder. Gör det mer rättvist för alla och det är ett fantastiskt spel. Det har också blivit löjligt när det gäller mynt, tokens, platina etc. Alldeles för mycket att uppgradera.
Bra att man kan köra med robotar!
Funkar inte när jag öppnar spelet
Lada inte nerapp .